Ishrana trudnica

Nutri Studio Promena Pozarevac 2020 - Ishrana Trudnica slika 1
Да би сте избегли грчеве код бебе, морате водити рачуна о исхрани током трудноће.
Немојте конзумирати масну и запржену храну као ни храну која Вас надима зато што
све што надима Вас надима и Вашу бебу. ,,Једите за двоје“ је заблуда, једите онолико
колико је Вама потребно и редовно. Водите рачуна да конзумирате сваку групу
намирница. Воће и поврће обавезно темељно опрати пре уношења у организам.Током
трудноће су повећане потребе за гвожђем тако да конзумирајте црвена меса, јаја,
цвеклу, љубичаст купус и зелено лиснато поврће. Гвожђе у организму не може да се
апсорбује без витамина Ц, па самим тим настојте да узимате свеже воће и поврће.
Обратите пажњу да сачувате витамин Ц, витамин Ц се јако лако губи на високим и
ниским температурама и дужим стајањем. Поврће припремајте што краћом термичком
обрадом. Избегавајте слану храну, енергетска пића и кафе зато што могу изазвати
хипертензију која може створити проблем код трудница. Како би сте избегли гојазност
и смањили ризик гестацијског дијабетиса (дијабетис у трудноћи) избегавајте
слаткише.

Дипл. нутрициониста – дијететичар
Марија Пуповић

Uvek dostupni